poniedziałek, 2 marca 2015

Przepraszam!

Witam!... W ogóle ktoś jeszcze wchodzi na tego bloga by zobaczyć  czy jest coś nowego..? Możliwe, jednak na sam wpierw chciałam was przeprosić za to że nic na nim nie ma napisanego! Podobno napisałam notkę że będzie on prowadzony na nowo, jednak później się nic nie pojawiło. Po prostu nie miałam chęci na pisanie blogów i chciałam sobie zrobić wolne.. Żałuję że nie napisałam o tym notki.. Na bloggera zalogowałam się w sobotę. Było to pierwsze zalogowanie od dłuższego czasu! Dlaczego się zalogowałam? Bo wpadł mi do głowy pomysł na prowadzenie nowego bloga (KLIK) Czy znaczy to że ten usuwam? Zgłupieliście? Hah, wiem.. Zostawiłam was na tak długo, a coś czuję że nikt tego nie przeczyta mimo ośmiu obserwatorów.. Mimo wszystko będę pisać tego jak i tamtego bloga.. Prolog wrzucę dzisiaj, ponieważ zastałam go gotowego. Jest krótki i to bardzo, ale możliwe że jeszcze coś dopiszę. Naprawdę jeszcze raz przepraszam za zaniedbanie bloga..
Kolejna rzecz. Znowu zmieniłam podpis. Myślę że to już ostatni raz xD
Rozdział pierwszy wrzucę jutro lub pojutrze.
I obiecuje że jeżeli znowu będę chciała was zostawić, a myślę że taka sytuacja nie będzie mieć miejsca, to was o tym powiadomię! Jeżeli będę miała kogo..
To by było na tyle. Naprawdę was przepraszam! Trzymajcie się! :*
Pfeiffer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz